tisdag 4 januari 2011

God fortsättning...

...på det nya året friends! Jul och nyår har varit fyllt av mat och mys. Lillebror har varit hemma i sverige över julen, riktigt mysigt. Lite julklappar fick jag också. Den bästa va presenkort på ny tatuering så nu har jag bokat tid, va dock ganska lång väntetid;29e mars e det dax:))

träningen har funkat sådär under jul och nyår men har kört på i den mån som jag tyckt va kul. Trodde vågen skulle visa iaf ett par kilo upp men har klarat mig bra;0,5 upp och det har jag tappat sen igår + lite till...1,2 kg minus sen igår. Ska köra endel cardio nu ett tag tills jag känner mig nöjd. Mår inget vidare när jag ligger som jag gör nu men nu är jag taggad och kör på bra med kost och träning:) har tagit formbilder men lägger upp dem nästa vecka så man har ngt att jämföra med:)

kört cardio vid två tillfällen idag. Morgoncardio 50 minuter och kvällscardio 50 minuter. Skulle igentligen ha kört ben nu ikväll men kände inte att energin va tillräcklig för det så det får bli ben i morgon. Dagen har jag för övrigt tillbringat i soffan med datorn i knät...pluggat va namnet! Vi har så sjukt mycket i skolan nu att jag inte vet i vilken ände jag ska börja men idag har jag betat av en hel del och det käns fint:)

På återseende mina vänner:)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar