lördag 8 januari 2011

Hej hopp friends!

...har varit lite tunt på gymfronten, då menar jag med styrkan och byggningen. Cardion har jag dock kört varje morgon utom i torsdags,klapp på axeln för det:) jag känner på kroppen hur jag börjar att tappa vätska och det är skönt men jag har dock endel späck kvar att bli av med:))

I morse blev det lite sovmorgon då Baby gick upp och tog hand om vårt lilla yrväder. När jag väl vaknat till liv bar det av till gymmet för 45 min cardio. Damn trötta ben det va idag men det gick och svettig blev jag,riktigt skönt efteråt.

Idag har vi förövrigt varit barnlediga då de stora barnen är hos sin pappa och lillhönan har varit med sina fastrar på Disney on ice:) Vi passade då på att åka en sväng till Allum för lite shopping och lunch. Blev inte mycket handlat, en vardags top/tröja på Carlings annars inte nån ting. Lunchen åt vi på Paprika, mumsfillibabba så gött det va:)

Nu sitter vi här och väntar på att vår lilla skrutta ska komma hem sen blir det tacos och spelkväll:)

Imorgon är tanken att köra cardio och även en helgenomgång ute på gymmet. träningen kommer sen se ut som följande...
Dag 1:Ben
Dag 2:Biceps/bröst
Dag 3:vila
Dag 4: rygg
Dag 5: Axlar/triceps
Dag 6: Vila

osv osv.... jag kommer även att köra morgon cardio minst 5 dagar i veckan. De dagarna jag inte pallar det på morgonen eller jobbar så kommer jag köra det efter styrkan. Kommer bli bra det här tror jag:)

Kram

2 kommentarer:

  1. bra där, ser strukturerat ut ;) Hör av er nästa gång ni kommer till Allum, vi bor inte alls långt därifrån, kan vi ses för en fika. Allum är mysigt men finns inte jätteroliga affärer där för shopping. Kör hårt/ Kram

    SvaraRadera
  2. Fortfarande lika imponerad av dig!! Snygg frisyr du har me´Kram!!! Tess o Leo

    SvaraRadera