fredag 7 januari 2011

Tappar vikt...

...och det gillas skarpt:) trots ingen cardio igår och lite mer intag av kolhydrater så hade jag tappat 0,5kg på två dygn. Jag gillar det skarpt! Jag har ett mål att tighta till mig ganska mycket. Det behöver inte gå fort men till våren ska jag va klar är tanken för då har jag lite på gång och det ska bli sååå kul:) återkommer om detta när allt är helt klart. Jag har inte jätte mycket att tappa men det är alltid det sista som är svårt. Skam den som ger sig.

Imorse blev det ett par timmars jobb. Tog mig direkt efter det till gymmet och körde 45 min cardio. Nu ligger gröt+protein i magen och det käns finemang!
                    

I eftermiddag är tanken att jag ska köra rygg men jag får se hur långt jag kommer i tentapluggandet:/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar