onsdag 12 januari 2011

träningsvärk är bara förnamnet...

...ja jösses sicken träningsvärk jag har. Benen är som ömmade köttklumpar:) Jag körde som ni förstår ben i måndags, andra dagen efter tung träning är värst vad gäller träningsvärk. Det är en go känsla samtidigt som det gör för jävla ont. Varje dag har jag kört cardio i minst 45 minuter varje morgon och det käns bra. I morse fick jag dock köra i 70 minuter för att jag inte kunde lägga på så mycket motstånd som jag brukar på crossen. Men i vilket fall så svettades jag som en liten gnu:)) skön känsla det där, vill man bli fin får man lida pin:))

                                                          
  


Kcal intaget ligger på omkring 1500-1600 kcal per dag iaf nu ett tag tills det inte händer så mycket mer. De mesta kcal från kolhydrater lägger jag på morgonen och i samband med träningen annars försöker jag att ligga lågt med kolhydrater och har istället högt intag av proteiner och fett. Än så länge har jag en fridag då jag äter vad jag känner för. Försöker dock att hålla mig ifrån socker så gott det går. Funkar för det mesta men även jag är mänsklig så nån fridag har det även blivit lite lösgodis,mumma.

Idag har jag haft matte tenta i skolan och som det käns nu så kan det ha gått hur som hellst, ingen ide att stressa över det nu känner jag utan väntar tills resultatet kommit. Kursen jag läst nu har inte varit någon höjdare så jag ser fram emot ny kurs på tisdag.

                                                    

1 kommentar: