torsdag 16 december 2010

Helgen...

....blev det inte mycket träning. På fredagen hade jag födelsedag så då blev det en go middag och Idol på kvällen.


Lördagen steg vi upp tidigt för att lämna Nova hos sin faster och sedan bar det av på fitnessfestivalen i Göteborg. Jag har sett fram emot detta eveneman så länge och hade höga förväntningar kring hela evenemanget. Jag blev SÅ besviken. Jay Cutler som skulle gästposera kom inte och inne på mässan va det inte alls mycket som hände förutom alla montrar med kostilskott och kläder till inga bra priser alls. Dahlblads bars i deras egen monter tog de 20 kr för, på ICA kostar de 16 kr. Är det inte meningen att man ska kunna fynda lite när det är mässa??? Det ända som va kul va att hälsa på alla fitnessbruttor vars bloggar man följer. Det visade sig även att vissa av dem till och med läste min blogg....mycket kul:)

Även ett stort grattis till min gymvän Pierre som vann sin klass i classic BB



Kvällen blev lugn. Nova blev kvar hos Lena över natten så vi passade på att inte göra något alls...en mycket skön känsla.

Söndagen gick till plugg och jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar